Re: wymiana procka

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 05 Apr 2009 - 20:57:57 MET DST

identyfikator: 20040501 pisze:
> czy po wymianie procka z semprona na phenoma trzeba przeinstalować
> windows xp+sp2? bo odpaliłem stary system na nowym procku, ale strasznie
> muli, przy przesuwaniu okna tak wolno przesuwa, że widać jak rysuje okna...

        Oczywiście że nie trzeba - to nie płyta główna. Co najwyżej możesz
zainstalować od nowa sterownik CPU od producenta, ale to raczej bajery
typu PowerNow!/ ISS itp.
        To wolne przesuwanie okien itp. wskazuje raczej na problemy z
akceleracją grafiki i sterownikiem do niej.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938