raid 1 - padł mi 1 z dysków -pomocy

Autor: Zoltar <tv5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Apr 2009 - 08:28:02 MET DST

witam

Mam pytanie odnosnie macierzy raid 1 mirroring. Jeden z dyskow ulegl awarii
i tu rodzi sie moje pytanie: czy jak fizycznie podmienie uszkodzony dysk to
macierz sama sie odbuduje czy musze cos w biosie ustawiać? pod windowsem mam
zainstalowane oprogramowanie do monitorowanie macierzy IntelR Matrix Storage
Manager w ktorym to programie wystepuje komunikat ze uleg awarii 2 dysk .
Prosze o jakies info w mojej sprawie, moze ktos mial z was podobny
przypadek.

pozdrawiam

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3988 (20090404) __________