Re: BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE

Autor: kazio101 <grz_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Apr 2009 - 17:58:09 MET DST

On 3 Kwi, 10:18, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:
> Dnia Thu, 2 Apr 2009 11:58:24 -0700 (PDT), kazio101 napisa³(a):

> IMO nie ca³kiem. DOS nie obs³uguje NTFS wiêc musia³by¶ miec partycjê FAT i
> na ni± skopiowaæ ten 98. No, a potem rzeczywi¶cie, z jakiegokolwiek DOSu
> wystarczy zabutowaæ.
> --
> Jacek

Niestety nie udalo mi sie. Po zabotowaniu z DOS-ow z zestawu Hirens
albo nie odpala instalka Win98, albo instaluje siê do momentu restartu
Win98 i nie podnosi siê bo jest komunikat ze za malo pamieci (mam 3GB
widziane przez Bios i WinXP). Proboawlem z kilkoma wersjami DOS-a z
Hiren i próbowalem takze odpalac z kilku DOS-owych managerow plikow.
Probowalem z plyty i z katalogu skopiowanego na dysk. Oczywiscie
instalowalem na FAT32. Moze plyta instalacyjna ze starosci sie zepsula?