Laptop

Autor: ardak <gieka45_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Apr 2009 - 15:13:42 MET DST

Witam

Jestem przed kupnem laptopa Asus F5Z-AP083 który sprzedawany jest bez
systemu operacyjnego i będe chciał sobie zainstalować na nim Windows XP
SP2. Moje pytanie czy na laptopie tym bezpoblemowo chodzi XP najlepiej
jakby wypowiedział sie ktoś z własnego doświadczenia bo w necie
znalazłem troche sprzeczne informacje. Na oficjalnej stronie piszą że
wspierana Vista i XP ale w niektóych netowych polskich sklepach jest
informacja, że nie ma gwarancji kompatybilności z XP.

To będzie mój pierwszy laptop i z tego co poczytałem to instalacje
systemu nie zawsze przechodzą tak gładko jak na PC dlatego jeszcze kilka
dodatkowych pytań:
- Czy w tym konkretnym modelu Asus F5Z-AP083 (fabrycznie bez systemu
operacyjnego) będą jakieś wymuszone zabawy typu aktywacji, potwierdzania
autentyczności jakichś naklejek z numerkami itd?
- Czy po włożeniu płyty instalacyjnej z XP SP2 nastąpi bez problemów
rozruch instalki tak samo jak na zwykłym PC?
- Wyczytałem, że czasami trzeba w Biosie przestawiać chyba z SATA na
IDE jeśli na początku instalacji wyskoczy jakiś błąd ale chyba w XP z
dodatkiem SP2 już nie powinno być tego problemu?
- Jesli zainstaluje XP to będe mógł kiedyś w przyszłości zainstalować
sobie inny system?

Pozdrawiam
ardak