Re: dysk z 2 partycjami - problem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 04 Apr 2009 - 10:25:29 MET DST

"Michal Kawecki" napisał:

> Jeśli ma działać w wierszu poleceń, to tak.

Ja naprawdę nie widzę w diskmgmt.msc w XP możliwości powiększenia partycji.
Może dopiero w Viście jest taki fiuczer?

> Które ze stwierdzeń z powyższego zdania poddajesz w wątpliwość? ;-)

Stwierdzam tylko, że Katon jechał stałym tekstem ("Ceterum censeo..." etc.),
natomiast u Ciebie owa Kartagina alias PM przewija się w różnych
kontekstach. Kronikarze i badacze cytatów będą mieli ciężkie życie ;->

JoteR