Re: Chcękupić ghosta... :(

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 03 Apr 2009 - 22:12:29 MET DST

Dnia Fri, 03 Apr 2009 16:37:46 +0200, Michal Bien napisał(a):

> BTW:
> A potrafi przekazać bootowanie z pendrive w starszych komputerach nie
> potrafiących startować z GMS na USB? Bo z tego co sprawdzałem ostatnio
> nie potrafił, a to powinna być jedna z jego funkcji - w końcu nawet
> nazwa na to wskazuje, że program przede wszystkim do tworzenia
> konfiguracji bootmanagera odpalanego m.in. z FDD.

Jako bootmanager działa dopiero po zainstalowaniu na hdd. Oczywiście
można sobie zażyczyć wystartowania systemu z pena, można też "podmienić"
w locie numerek napędu (drive swapping), ale jaki będzie tego efekt przy
płycie nie lubiącej się z penami, trudno powiedzieć...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/