Re: Chcękupić ghosta... :(

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 03 Apr 2009 - 13:22:49 MET DST

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gr4krh$3io$1@news.onet.pl...
>Nie trzeba niczego instalować. wymagany jest wolny niezapartycjonowany obszar
>na dysku. Ja zostawiłem sobie 10GB.

afair za pierwszym razem trzeba zabootowac z dolaczonej plytki czy jakos
tak mi sie kojarzy ze dopiero wtedy xpress recovery instalowal sie na
dysku, ale glowy uciac sobie nie dam bo juz jakis czas tego nie robilem

generalnie rozwiazanie idealne dla kogos kto na komputerach sie nie zna,
jak skladam takim osobom pc, instaluje system na jednej partycji,
przenosze pulpit, moje dokumenty, ulubione i co tam jeszcze trzeba
na druga robie backupa systemu i zapominam o sprawie, a wrazie problemow
wsytarczy poinstruowac przez telefon "f9 i restore"