Re: Wymiana płyty głównej a instalacja systemu

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 03 Apr 2009 - 05:29:26 MET DST

Proces JAA <no_spam@nie..com> zwrócił błąd:

> bede zmienial z AMD na Intela. z tego co widzę, czeka mnie reinstalka...
> szkoda!

Zmieniałem z AMD (Athlon 32-bit, dysk PATA) na c2d (64-bit, dysk SATA) i
nie reinstalowałem XP. Ale ponieważ trochę znam się na systemie to
wiedziałem co zrobić jak coś nie działało (a nie od razu działało).
Radzę przeinstalować, bo tak będzie szybciej, mniej kłopotów, poza tym
od tego czasu MS wypuszczał tyle poprawek że teraz może być trudniej.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8