Re: HUB USB i brak netu

Autor: Big Jack <aaaaa_at_bbbbb.zz>
Data: Thu 02 Apr 2009 - 19:47:46 MET DST

W wiadomości:
news://news-archive.icm.edu.pl/gr2snu$85j$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *JoteR* napisał(a):

> Żeby się łączyć przez sieć (bez- lub przewodową) Ethernet jak biały
> człowiek, a nie użerać z kapryśną mydelniczką na USB? Sprzętowy firewall
> zamiast symantecopodobnych programowych wynalazków też jest argumentem za.

Chąc podłączyć modem do huba przyświecało mi jako cel zmniejszenie plątaniny
kabli. Skoro modem nie chce działać podłączony do huba tak jak został do
tego skonstruowany, to podłączam go bezpośrednio do laptopa, kosztem
minimalnie większej plątaniny. Livebox albo inny router jest mi tutaj
zbędny, a wręcz niepożądany.

--
 Big Jack
         //////