Re: HUB USB i brak netu

Autor: Big Jack <aaaaa_at_bbbbb.zz>
Data: Thu 02 Apr 2009 - 09:25:37 MET DST

W wiadomości:
news://news-archive.icm.edu.pl/gr080v$7tf$1@news.task.gda.pl
użytkownik *Marcin Wasilewski* napisał(a):

> Może być za dużo. HUB też swoje bierze, Ja mam na USB modem HSDPA i wiesz
> co... do niego jest kabel w komplecie pozwalający zasilać go z dwóch
> portów USB jednocześnie.

Wiesz, mogłoby być gdyby modem nie chciał sie synchronizować. A on jak juz
wczesniej pisałem synchronizuje się, dostaje IP. Ale po uruchomieniu
Firefoxa wyskakuje komunikat "nie odnaleziono serwera". W innych
przeglądarkach podobnie. Tak jakby hub zachowywał się jak totalny firewall
odcinający kompletnie wszystko.

--
 Big Jack
         //////