Problem NTFS [Vista]

Autor: DZB <dzikiborsuk_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Apr 2009 - 07:53:40 MET DST

Witam, mój problem polega na tym że mam postępujące błędy NTFS-a na dysku.

Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie to że po zrobieniu chkdsk /F
niestety program nie uruchamia sie przy następnym starcie systemu.

Próbowałem już sporo porad które są na sieci czyli:

- sprawdzałem czy pliki chkdsk.exe i chkntfs.exe znajdują się w prawidlowych
miejscach w systemie
- ustawiałem odpowiednie flagi w rejestrze
- ustawiłem ręcznie w harmonogramie zadań odwołanie do chkdsk

Niestety nic nie działa a chciałbym kategorycznie uniknąć instalacji.
Niestety z czasem ilość błędów w systemie plików się powiększa.