Re: Bad sectory w nowych dyskach

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.zmyla>
Data: Wed 01 Apr 2009 - 16:40:31 MET DST

Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomości
> Victoria For Windows

Użyłem go - wykasowałem oznaczenia bad sectorów (było ich 6). Dałem
rescan... nie wykrył bad sectorów. Dla pewności sformatowałem partycję jak
za starych czasów poleceniem format f: /u /fs:ntfs
Puściłem chkdsk f: /v /f /r
Nie znalazł żadnych badów... no i co teraz? ;)
Zostawić i nie wymieniać dysku? myślicie, że przyczyną bada może być nie
tyle fizyczne uszkodzenie dysku co po prostu np. wyłączenie go w czasie
zapisu, itp.?

PS: Przed w/w operacją HDTune pokazywał jedną niepokojącą rzecz,. o któej
nie pisałem - Current Pending Sector = 6... obecnie jest już 0.
Zarówno przed jak i bo Relocated sectors nie było.