KVM z myszka bezprzewodowa Logitech MX610

Autor: <Mirek.Biskupski_at_gmail.com>
Data: Wed 01 Apr 2009 - 14:31:57 MET DST

Witam

Mysle o zakupie przelacznika KVM. Mam klawiature Microsoft Office PS2/
USB oraz myszke Logitech LX610. Dla niezorientowanych: nadajnik jest w
malym urzadzeniu podlaczanym bezposrednio do USB. Jestem przywiazany
do tej myszki i nie chcialbym jej zmieniac. Czy ktos ma doswiadczenie
w podobnych sytuacjach? Czy taka myszka (lub podobna) bedzie poprawnie
wspolpracowala z KVM? Czy nie bedzie problemow (pewnie nie) ze
specjalizowanymi sterownikami?

Mirek