Re: IDE -> AHCI - problem rozwiazany

Autor: Nazgul <a_zbierzchowski_at_op.pl>
Data: Tue 31 Mar 2009 - 16:23:26 MET DST

januszek pisze:

> W teorii tak a praktycznie nigdy takiej modyfikacji w dzialaniu nie
> ogladalem ;)

No cóż, ja myk opisany wyżej zrobiłem po raz pierwszy w życiu - właśnie
na Viście. Ale skoro da się uruchomić AHCI / RAID na Xpeku przy
instalacji to zakładam, że i później też się powinno dać. Nie ma bata :)

--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"