Re: AMD czy Intel - procek do gier

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 22:25:15 MET DST

> "wlasnie na konsolach masz dosc niewielki wycinek gier w ktore mozna
> pograc"
> Potrzeba dodatkowego tłumaczenia?

chetnie poprosze bo sam nie jestem w stanie ogarnac tego jak twoja pokretna
logika wyczytala z tego jak mi sie wydawalo prostego zdania, nastepujace
opinie:
- konsola to samo zlo
- oraz ze konsola sie do niczego nie nadaje

wytlumacz prosze albo wez sie przestan wydurniac bo sie zapedziles w kozi
rog i nie potrafisz z tego wyjsc z twarza.
szanuj moj czas i innych bywalcow tej grupy i sie nie osmieszaj bardziej w
tym temacie bo naprawde zapedziles sie w wyciaganiu zupelnie nie trafionych
wnioskow.

ja bym mial przynajmniej honor przyznac sie do gafy a nie jak ty brnal dalej
slepo piszac coraz wieksze glupoty

--
pzdr
piotrek