Re: DDR2 Kingston - czy do reklamacji producent wymaga dokumentu zakupu?

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 19:21:08 MET DST

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gqqdfb$d1o$1@inews.gazeta.pl...

> Kwestia czasu działania gwarancji to inna bajka - mnie interesuje czy jak
> kupię od kogoś powiedzmy "prawie nową" pamięć ale nie dostanę faktury
> zakupu bądź paragonu, to czy w razie usterki Kingston mi ją wymieni
> (Zakładając, że termin gwarancji nie minął).

Wymieni , pozostaje kwestia oplacalnosci - przesylka kosztuje a wiekszosc
firm majacych serwis w takim systemie mocno sugeruje
przesylke ubezpieczona firma kurierska - oczywiscie w strone "do kingstona"
ty placisz za paczke wiec koszty transportu
przy tanich produktach czynia sprawe nieoplacalna.
Ja zawsze wysylam poczta polska i przewaznie dochodzi ale raz zdazylo sie ze
nie doszlo -
 reklamowany pilot od glosnikow creative gdzies zaginal , poczta twierdzila
ze dostarczyla , serwis creative
ze nigdy przesylka nie dotarla - trzeba by isc do sadu aby odzyskac pilota ,
taniej bylo sprzedac zdekompletowane glosniki
na alle.. .