Re: DDR2 Kingston - czy do reklamacji producent wymaga dokumentu zakupu?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 13:09:28 MET DST
Message-ID: <gqq97a$qkn$2@news.lublin.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

januszek pisze:

> To nie jest do końca kwestia wiary ;) Vide:
> http://www.kingston.com/plroot/company/warranty.asp

"Produkty wycofane ze sprzedaży i niewymienione w gwarancji nie są już
objęte gwarancją (ich gwarancja wygasła)."

Innymi słowy - jeśli dzisiaj Twój produkt znajduje sie na liście objętej
wieczysta gwarancją a za 10 lat już nie będzie go na nowej liście, to ta
wieczność robi się taka czasowa powiedziałbym... ;)
Kolejne sranie-w-banie marketingowców :)

Pzdr, OMSON
Received on Mon Mar 30 13:10:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 30 Mar 2009 - 13:51:10 MET DST