Re: AMD czy Intel - procek do gier

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 29 Mar 2009 - 20:01:13 MET DST

> Co nie zmienia faktu, że trochę racji miał (abstrahując od tematu -
> konsole to świetna sprawa i takie ślepe narzekanie jak Twoje z reguły
> wychodzi od ludzi, którzy nigdy żadnej konsoli nie mieli).

widze ze masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.....
napisalem ze konsole mialem wiec to nie jest slepe narzekanie a pokazanie za
i przeciw podparte konkretnymi argumentami z mojej strony.

> I nie próbuj obrażać ludzi "dzieciakami" tylko dlatego, że mają inną
> opinię niż Ty.

nie proboje, bo nawet nie musze.
tu nie chodzi o inne zdanie ale o poziom jego wypowiedzi i sposob
argumentowania swojej "racji".
pokazuje to jednoznacznie ze "mt" zbyt wiele doswiadczenia nie ma(za mlody
:), chyba ze chodzi o gry "rabanki" ktore kroluja na konsolach.

--
pzdr
piotrek