Re: Obudowa HDD /USB/Eth

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 15:12:42 MET

Jacek pisze:

> Zwroc uwage, ze z funkconalnoci, o ktora chodzi watkotworcy,

        A wątkotwórca o to pytał? Bo może mu nie jest to potrzebne,
tak samo jak mnie, a przydałaby się tego typu prosta obudowa a nie
odtwarzacz i dużo bardziej jest przywiązany do tych ~800 zł niż do
odtwarzacza lewizny pseudo HD.

> schodzisz na ceny i inne duperele. Czy o cenie byla mowa?

        Duperele?. Sam się wkopałeś pisząc o wspaniałych funkcjach odtwarzania.
Przy okazji cena i niestabilność tego nonrjma nie jsst ważna, tak?

> Ma spelniac:
> - dostep z LAN
> - dostep USB

        A spełnia? Bo cały czas usiłuję się tego dowiedzieć, ale podstawowa
odpowiedź nie padła. Masz takie urządzenie i sprawdzałeś że HDD jest
jednocześnnie widoczny przez eth jako NAS i USB jako GMS czy tylko
gdybasz, a jak po wydaniu >500 zł okaże się, że oba złącza to są hosty,
jak w większości tego typu urządzeń i napiszesz "sorry, tak sobie pisałem".

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938