Re: Trwałe przechowywanie danych

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 29 Mar 2009 - 10:42:30 MET DST

JwZw wrote:
> Użytkownik "p0li" <p0li@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> I czym to przeczytasz za 50 lat, ba, nawet za 10 będą problemy. Jeśli
> nawet zachowasz napęd, to do czego go podłączysz. Do dzisiaj trzymam
> starego pentium III, który jeszcze obsługuje napędy 5.25", bo samo
> posiadanie napędu i tasiemki z odpowiednią końcówka, nie gwarantuje
> sukcesu na nowych płytach. A klienci wygrzebują takie archaizmy, że Wam
> się nie śniło. Ostatnio przyszła pani z trzema platfusami 360KB, na
> których miała swoją pracę dyplomową z 1988 roku - odzyskałem 100%
> [...]
[...]

Ech - osatnio też robiłem próbę starych, ale "firmowych" dyskietek:
- Windows 3.11 i DOS 6.22 nagrane w wakacje 1996 roku działają bez
zarzutu (ponad 10 dyskietek!),
- bz problemu odczytałem pliki nagrane około 1995 roku na dyskietkę
5 1/4.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,