Re: Gniazdko dźwięku w nVidia GTX260

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 23:49:05 MET

Użytkownik "Saiko Kila" napisał:
> Mam tę kartę i kabelek był w komplecie - zresztą jak
> poprzedniej EVGA
> GTX260. To jest bardzo tani kabelek, i wtyczka od strony
> dźwiękówki nie
> jest kluczowana. "Ziemia" jest po prawej (na Twoim zdjęciu po
> lewej, bo
> masz do góry brzuchem).

Tak jest istotnie o czym się przekonałem bo najpierw podłączyłem
odwrotnie i za nic nie mogłem dźwięku uzyskać, ale potem
zamieniłem kabelki i bryka.

> Tu jak kabel wygląda:
> http://www.evga.com/support/faq/afmmain.aspx?faqid=58021

Pasowałby idealnie. Niestety gotowca nie udało mi się znaleźć ale
przerobiłem kabelek od CD-audio przy pomocy scyzoryka.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i mam jeszcze pytanie OT:

jak uruchamiacie filmy ? Tzn. ja muszę robić tak że klikam na
monitorze gdzie mam ikony, pulpit, etc. i jak się uruchomi
odtwarzacz (uruchamia się na monitorze), to go przeciągam myszą
na TV - "przez prawą krawędź monitora" - aż wejdzie na ekran TV.
Jest to trochę uciążiwe bo muszę mieć jednocześnie włączony i
monitor i TV. Czy można tak zrobić aby korzystać tylko z TV
podczas oglądania filmów? Z tym że nie chciałbym aby się ikony
pulpitu wszystkie przeniosły z monitora na TV, bo wtedy będę
musiał poprawiać układ ikon ciągle.

Próbowałem np. utworzyć ikonę "eksploratora" na pulpicie TV
(skopiowałem skrót z menu start) - co się udało, z tym że jak na
nią klikam na TV to eksplorator uruchamia się w oknie monitora a
nie TV i odtwarzanie filmików też startuje na monitorze.
Może są jakieś magiczne programy ułatwiające pracę w konfiguracji
monitor + TV?

Na monitorze pracuję na ogół w 1024x768, a na TV na razie w
1280x720, więc "sklonowanie" obrazów nie jest chyba możliwe.
System Vista 32.

Pozdrawiam,
Marek