Re: Trwałe przechowywanie danych

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 22:17:40 MET

On Sat, 21 Mar 2009 22:09:25 +0100, Michal Bien
<mbien@uw.edu.pl.invalid> wrote:

> No dobrze. Ale odpowiedz na pytanie - sam jestem ciekawy jak wygląda
>praktyka. Bo dyski 2,5", Amiga600 itp to "trochę" inna epoka niż
>3,5" czy 5,25" MFM 20 MB i współczesne płyty główne. Stawiam na to, że
>nie zadziała - nie będzie widziany, ale chętnie usłyszę to od kogoś, kto
>to zrobił w rzeczywistości.
No ale dysk MFM to był chyba ESDI - dwie taśmy? IDE miało być z tym
kompatybilne?

BTW. Mam takego dyska, mam nawet kontroler ale na ISE ;) Jak
wyciągałem go to na pewno działał (~4 lata temu). Dokumentacje
protokołu w necie są, dołożyć mikorokontroler, USB po drugiej stronie
i wio ;)

--
Grzegorz Krukowski