Re: HUB USB i brak netu

Autor: Big Jack <aaaaa_at_bbbbb.zz>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 17:42:42 MET

W wiadomości:
news://news-archive.icm.edu.pl/gql2v1$47i$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *JoteR* napisał(a):

> Pasywny, czy z własnym zasilaniem?

Pasywny - zasilany z portu USB

> Bo ten modem ma spory apetyt na prąd, widać to choćbu po jego
> temperaturze w czasie pracy ;-). U mnie musiał wisieć samotnie na
> oddzielnym koncentratorze.

Nie zaprzeczam że ma apetyt na prąd, ale przecież działa (w tym z baterii).
Synchronizuje się, paramtery linii można sprawdzić. Tylko netu brak.
Sprawdzę jeszcze kiedy będzie sam wisiał na hubie, bo jeszcze z nim jest
klawiatura i myszka

> Albo hub USB z oddzielnym zasilaniem, albo musisz przeorganizować
> podłączenia tak, aby ów modem wisiał samotnie. Zalecam raczej to drugie.

hub USB z oddzielnym zasilaniem odpada. Dopiero co tego kupiłem. Podłączyć
go oddzielnie mogę, ale nie chcę i dlatego pytam o radę czy może w czym
innym jest problem.

--
 Big Jack
         //////