Re: [OT] Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 17:25:29 MET

Dnia 2009-03-28 12:20, Użytkownik JoteR napisał:

> Nie, dlatego widzę wyraźną różnicę pomiędzy omawianą aukcją a np. tą:
> http://allegro.pl/item584657779_pendrive_16gb_patriot_xporter_xt_19_32mbs_gratis.html
>
> Tam w specyfikacji stoi jak byk: "Pojemność: 16 GB".
> A teraz wytęż wzrok i znajdź taki (lub podobny) tekst w *opisie* lub
> *specyfikacji* produktu na tamtej aukcji.

Są ludzie którzy wiedzą że 16GB oznacza pojemność a pochmurne niebo.

> O drzazgach i napisach na płocie już pisałem w sąsiednim poście ;-)

To traktujesz napis na płocie który nie wiadomo kto i nie wiadomo
kiedy zrobił na równi z opisem aukcji w przypadku której jest znana
osoba odpowiedzialna ?

> Nieważne, co ja chcę napisać, ważne jest, czego sprzedający nie chciał
> napisać wprost.

Bez przesady, każdy sąd uzna że te "16GB" oznaczało pojemność
a nie co innego. A że sprzedający może zakładać że za 100zł
nikt nie będzie chciał się bujać po komisariatach o sądach
już nie wspomnę to inna sprawa.

Pozdrawiam