Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 12:33:48 MET

"Janeo" napisał:

> JoteR, naprawdę przeginasz pałę i nie znasz się na handlu.

Owszem, nie znam się na handlu chińskim badziewiem na (za przeproszeniem)
Allegro, więc być może dlatego wszystkie zakupione przeze pendrive mają
mniej więcej deklarowaną pojemność ;->

> PS: a jednak gość odpisał maila z prośbą o pilne odesłanie do USA
> z tym plikami co nie chcą się otwierać - czyli wyraził wolę rozwiązania
> problemu.
> Wniosek - nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.

Nie ja przecież napisałem, że należy mu się negatyw ;-). Po prostu, ja bym u
niego nie kupił i tyle w tym temacie. A przytoczone przeze mnie zastrzeżenia
może posłużą jakiemuś innemu potencjalnemu kupującemu do przeanalizowania
tego typu aukcji i zapalą odpowiednio wcześniej lampki alarmowe.

JoteR