Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 01:40:59 MET

"Janeo" napisał:

> Nie podawałem swojej aukcji, ale tam jest bliźniacza,
> za przeproszeniem ślepy jestes waćpan? :-)
> http://www.allegro.pl/item587497483_swivel_16gb_pendrive_16_drive_pamiec_usb_mini_usa.html

Najwyraźniej ślepy, bo nigdzie nie widzę tam informacji podanej wprost, że
oferowany pendrive ma pojemność 16 GB. Owszem, są tam podane transfery,
lista obsługujących go systemów, nawet rozmiary - oraz oczywiście
marketingowy bełkot z elektronicznego tłumacza. Natomiast nigdzie w treści
aukcji *nie ma* informacji o pojemności. A jeśli jako informację o
pojemności traktujesz tytuł tej (i bliźniaczych) aukcji oraz kategorię -
cóż, życzę wielu udanych zakupów.
Aha, i żeby było jasne - absolutnie nie bronię sprzedawcy. Bo na pierwszy
rzut oka przecież widać, że to wałek jakich wiele na, za przeproszeniem,
Allegro. Brak opakowania, brak jawnej informacji o pojemności, sugestia
zawarta w tytule, że może to być 16 GB, lokalizacja (Online - ROTFL),
ordynarne dorabianie na kosztach przesyłki (limit 2 szt.), no i ten język -
klasyczny dres, jakich mnóstwo na tym bazarze w dziale GSM i pamięci flash.
Zresztą widać to po komentarzach o wciskaniu podróbek, ktoś nawet złożył
doniesienie na Policję, ale cóż - ludzie kupują, bo 20 zł taniej niż w
sklepie.

JoteR