Re: Zasilacz ATX - cichy

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 00:52:00 MET

Dnia Fri, 27 Mar 2009 23:24:37 +0100, Grzechu napisał(a):

> Chcialbym wlozyc do kompa troche lepszy zasilacz
> Do wydania mam 200PLN
> Konfiguracja kompa:
> A64 3000, plyta Gigabyte K8N51GMF9 (uzywam zintegrowanej grafy), HDD,
> DVD-RW.
> Konfiguracja ta obecnie pracuje na zasilaczu 300W za 25zł, wiec moc
> zasilacza jest mi obojetna.
>
> Natomiast bardzo liczy sie dla mnie:
> -duzy wentylator zlokalizowany nad procesorem
> -cisza zarowno wentylatora jak i elementow indukcyjnych (minimum piskow,
> szmerow itp).
> -wysoka sprawnosc, mile widziane aktywne PFC.

Jest spory problem z wysokowydajnymi zasilaczami o małej mocy. Myślę, że
be quiet Pure Power 300W będzie Ci odpowiadał. To dość nowy i budżetowy
(jak na be quiet!) model, nie spotkałem się z opinią cichofilów na jego
temat, ale marka cieszy się dużym szacunkiem.

> Co polecacie z tych dostepnych na allegro?

A czemu akurat na allegro? Znalazłem tam 1 ofertę tego zasilacza i jest ona
sporo droższa od znanych sklepów internetowych (zenfist.pl, zasilacze.info,
cooling.pl)

--
GLaF