nowości w laptopach?

Autor: fjack <fjacek.wywalto_at_op.pl>
Data: Fri 27 Mar 2009 - 19:53:55 MET

Czy w ciągu najbliższego pół roku wejdą na rynek jakieś znaczące nowości
w technologiach używanych w laptopach? Np jakiś energooszczędny
procesor, superwydajna bateria, lepsze wyświetlacze, Tera-pojemne dyski,
etc.
Nie chodzi mi o jakieś konkretne zastosowania i potrzeby. Ot - chciałbym
mieć fajniejszy gadżet.
Pytam, bo się waham, czy zanabyć komputer już teraz, czy może pomęczyć
się jeszcze z pół roku na tym co mam, ale potem mieć lepszy sprzęt i być
może lepszy system operacyjny.

--
jack