Re: Nowy LCD Monitor mogący pracować w pione

Autor: Olek <olek_at_nic.nic>
Data: Thu 26 Mar 2009 - 23:15:38 MET

Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqgu6h$g8u$1@atena.e-wro.net...

> Stery masz te wbudowane w Windows ? Sciagnij najnowsze ze strony Matroxa, powinny miec funkcje obracania obrazu.

Mam sprzed tygodnia ściągnięte do G450-jakiś desktop SE. Obracania nie widzę, jakieś cieńkie są jak na Matrox. Nic nie dobudował do
"display properties" nawet-np. ustalania co 1Hz f odświerzania. Jak miałem G400 to wszystko to było aż człowiek mógł monitor
wypalić, ale MUSIAŁEM zmienić na G450 bo były różnice napięć na slocie przy zmianie mobo i CPU na P4 i chipset 675.

Arek