Re: Jaka grafa na PCI/AGP = 1680x1050?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 26 Mar 2009 - 18:15:13 MET

> Jesteś tego pewny?

Nie. :)

To znaczy - to na pewno byl Radeon z serii 7x00
i na pewno 1680*1050... Wywalilem go tylko dla tego,
ze radiator parzyl w rece, a chcialbym, zeby ten komp
pozyl jeszcze pare lat ;)

Dam znac wieczorem dokladnie co to byl za model :)

> Nie chciałbym wtopić kasy, a potrzebuję ich trochę. :)

Tak na prawde, to ograniczenia sprzetowe praktycznie
nie wystepuja.... Wlasciwie kazda karta z 8 MB na pokladzie
i sensownym RAMDACem wyciagnie 1680*1050 60Hz 24bit..

Kwestia tylko tego, czy sa sterowniki przewidujace proporcje
16:10. Do Rage nie ma, do Radeonow sa.... Do Rivy mozna
by sie pobawic RivaTunerem i pewnie by dzialalo...
Nie wiem jak z Matrox'ami... mam gdzies G200,
jak starczy czasu - sprawdze :)

pozdrawiam,
Vituniu.