Re: [XP] wielordzeniowe

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 13:39:19 MET

gargamel pisze:

> dobrze że nie ma tam napisane odraniczenie

        Wiesz - nie ja to wymyśliłem i nie znaczy że uważam to za sensowne. W
ogólności takie sztuczne ograniczenia krępujące swobodę używania
oprogramowania jak "licencje na procesory" niekończący się festiwal
niedorzeczności z OEM itp. uważam za chory pomysł. Ale jeśli już coś
kupujesz zakładam, że tą licencję zaakceptowałeś na dobre i złe.
W końcu nie jesteś niewolniczo przywiązany do tych rozwiązań.

> 1-klawiatura bo ja mm dwie, łuffff...

        W laptopie to ja nawet 3:
- zintegrowana w laptopie
- normalna wygodna na USB wpięta do stacji bazowej do używania razem z
  22" LCD
- czasem w użyciu (łóżko itp) bezprzewodowa z zestawu klawiatura/mysz

BTW:
Jak spisują się jeśli chodzi o czas życia baterii microsofowe myszki
bezprzewodowe z serii Wireless Optical 1000? Widziałem taką ostatnio w
Tesco na wyprzedaży za 59 zł, a jak patrzę na http://www.ceneo.pl/354357
to wygląda to na dobrą cenę. Tej klawiatury bezprzewodowej praktycznie
nie używam, a już lekko denerwuje mnie, że akumulatory w myszce z
Creative Desktop Wireless 6000 trzeba ładować co niecałe 2 tygodnie. U
MS trzymają podobno ponad 6 miesięcy, a co by nie mówić myszki i
klawiatury to oni robią chyba lepsze niż OSy ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938