Re: problem ze stabilnością komputera (Core i7 + Asus P6T Deluxe + 6GB OCZ)

Autor: hellfire78 <luk_25_at_op.pl>
Data: Thu 26 Mar 2009 - 11:07:25 MET

On 26 Mar, 10:48, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:

> A ten komp podczas test w wykonuje jakie programy czy sobie stoi i nic nie
> robi?

Robi, jest "poświęcony nauce" czyli pracuje na nim klient BOINC, poza
tym korzystam z niego normalnie tzn słucham muzy, przeglądam strony,
gram, itp, itd. Także wiesza się podczas normalnej pracy a nie
przestoju (idle) :-)

> No i zapewne nie ma floppy.

floppa ma :-) Ja jestem z tych staroświeckich użytkowników, którzy bez
floppa komputera nie składają :-)

> Spr buj pod czy nap d dyskietkowy
> chwilowo (ciekawe czy p yta ma gniazdo :) i zapu memtesta z dyskietki pod
> DOS-em. Spr buj te zabutowa pod jakim linuksem live i pod nim potestuj
> pami i przy okazji sprawd jak d ugo dzia a i czy si zawiesza.

memtesta zapuszczałem z bootowalnej płyty CD, błędów nie wykazuje
nawet po kilku przejściach za to nawet na memtescie się wiesza po
podobnym czasie co pod Windowsem. Tak więc wina systemu czy grafiki
została wyeliminowana.

> Zdumiewaj cy jest ten sta y interwa czasu do zwiechy. Jakby to by y b dy
> pami ci by yby IMO bardziej przypadkowe.

No ba, właśnie to jest w tym najbardziej interesujące i warte
opisania :-)
Wygląda jakby miał zaprogramowane wieszanie się po określonym
czasie :-)
Jakby pamięci po zmianie napięć wysysały stopniowo moc, aż wreszcie
wszystko staje. Albo rzeczywiście coś się grzało i po osiągnięciu
jakiegoś poziomu stawało, ale wskaźniki nic niepokojącego nie
pokazują.
Zaczynam podejrzewać płytę, ale nie mam jak tego potwierdzić :-(