Re: komunikatory (skype, ICQ, GG) i bialy szum wfonii

Autor: krzysiun <krzysiunWYTNIJTO_at_hotmail.com>
Data: Wed 25 Mar 2009 - 20:50:55 MET

> Robiłeś analizę widmową? Pewien jesteś, że to szum biały, a nie np.
> różowy, czy brązowy?

nie wiem czy to żart, czy pytanie poważne; nie znam się na audio, wiem, że
takie szumy nazywane są czasem "białym szumem"; nie robiłem żadnych jego
analiz :)

> A np. inne drivery?

nie próbowałem, audio jest na płycie (K8NF9), mam tylko oryginalną płytę ze
sterownikami do audio i ich używam. Czy chodzi jeszcze o jakieś inne
sterowniki?

> Przy nagrywaniu audio w jakimś programie edycyjnym też masz to samo?
> A z innych źródeł (np. line-in)?

nie ma nigdzie indziej podobnego efektu, ani podczas obróbki dzwięków, ani
przy nagrywaniu z line-in (dżwięk z karty TV podłączony do karty audio przez
line-in - nigdy nie było żadnych problemów).

krzysiek