Re: Jaka karta Wi-Fi do Asusa A3HF.

Autor: RBprv <brak_at_wp.pl.com>
Data: Wed 25 Mar 2009 - 15:10:26 MET

Skrzekacz napisał(a):
> Witam
>
> Znajoma chce mieć mobilny internet w domu (obecnie podpina się do
> gniazdka Ethernet). Pomysł jest taki, żeby postawić Router
> bezprzewodowy i wstawic bezprzewodową karte do laptopa ASUS A3HF. Z
> racji tego że są małe dzieci, więc chciałbym wstawić karte na mPCI (żeby
> nie było możliwości jej odłączenia w czasie pracy). Nie miałem do
> czynienia z takimi kartami. Asus ma dzielony slot (widziałem też mPCI z
> niedzielonym). Znalazlem coś takiego:
> http://www.nokaut.pl/akcesoria/asus-wl-270n-wireless-minipci-standard-n.html

Co to znaczy dzielony slot? Czy chodzi o to że jest w nim już karta
sieciowa z modemem na minipci ? Jeśli tak to można wyjąć tą kartę i
wstawić kartę bezprzewodową ale nie będzie już tej sieciowej na kabel
ale to nie jest problem.

Problemem mogą być przewody antenowe a konkretnie ich brak!
Wtedy pozostaje zamontowanie dodatkowych anten ale to znacznie podnosi
koszt takiej przeróbki. Warto wtedy pomyśleć o karcie PCMCIA lub USB ale
nie spełni to warunku niemożliwości odłączenia w czasie pracy.

Myślę że wyraziłem się w miarę jasno.