Seagate 2.5cala - bledy pozycjonowania

Autor: RBprv <brak_at_wp.pl.com>
Data: Wed 25 Mar 2009 - 14:56:24 MET

Mam w notebooku dysk Seagate 2,5cala 100GB momentus ST9100828A.
Wykonalem test programem HardDriveInspector i jeden test mnie niepokoi
tzn błędy pozycjonowania głowicy.
Program SeaTools for windows nie pokazuje żadnych błędów.
Zaczęło się od tego że dysk się co chwilę zatrzymywał tzn 10sek się
kręcił i wyłączał się na ok 3-4sek i tak w kółko. W ustawieniach i w
BIOSie mam ustawione żeby nigdy nie wyłączał dysków.
Przywrocilem obraz partycji systemowej i juz nie slysze zeby sie
zatrzymywal.
Backup już zrobiłem ale czy już go oddać na reklamacje?