SSD - próbował ktoś?

Autor: Norman <audiopolis_at_interia.xxx.pl>
Data: Wed 25 Mar 2009 - 00:34:20 MET

Witam grupowiczów,

Mam pytanko - czy ktoś z Was wymienił w swoim notebooku dysk tradycyjny na
SSD? Jakie wrażenia? Czy rzeczywiście jest dużo lepiej? Windołsy i Office
śmiga szybciutko? Czy czas pracy na baterii wydłużył się? Zależy mi
najbardziej na opiniach użytkowników tego typu rozwiązań.

Nie chodzi mi o opłacalność tego rozwiązania - ceny dysków jakie są takie
są - wszyscy wiedzą i pewnie za czas jakiś będą tańsze:)

Pozdr.
J.