Czy są jeszcze nowe i sensowne karty gfx na AGP?

Autor: Sqeeb <sqeeb_at_internet.community>
Data: Tue 24 Mar 2009 - 15:50:47 MET

Witam.
Mam problem jak w temacie. W domowej puszce siedzi sobie od ładnych kilku lat
gf4mx440. W codziennym uzytkowaniu wystarcza mi w zupelnosci, jednak czasami
bawię się grafiką, czy też włączę jakiś symulator ze średniej półki. No i
wtedy mi zaczyna doskwierać syndrom 'Low Quality albo nie da sie grać'.

Na płycie mam AGPx8, no i tak przeglądam sobie allegro... Przywykłem do Nvidii,
i przypomniał mi się 'GeForce 6800GT', ale z tego co widzę to można go mieć
już tylko z drugiej ręki, a ja wolałbym jednak coś z fabryki.

Jeżeli ktoś przedstawi mi rozsądne argumenty, to mogę zdecydować się na produkt
ATI. A konkretnie szukam czegoś, co wystarczy mi na kolejne kilka lat, czyli
musi to być coś z średnio-wysokiej półki, o ile jeszcze takie są na AGP...

Z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb