Re: Folia/filtr antyrefleksyjny do laptopa

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Tue 24 Mar 2009 - 15:11:40 MET

Depesz pisze:
> Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości

> Bylem 2x. Zrodlem problemu moze byc wlasnie swiecaca matryca laptopa.

No to wygląda że powinieneś pójść do dobrego okulisty a nie takiego co
szuka pierwszej z brzegu przyczyny jaka by nie była absurdalna. Jakoś
nie ma doniesień o powszechnej szkodliwości ekranów glare choć nie
wymyślono ich wczoraj. Może za długo siedzisz przed komputerem albo
przyzwyczaiłeś sie do używania dużej jasności.