Re: Dziwne zachowanie podczas wydruku dwustronnego w HP2200

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 24 Mar 2009 - 00:19:37 MET

Użytkownik "Skrzekacz" <skrzekaczSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gq7uhg$mr9$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Kupiłem dwie drukarki HP220 z duplexem. O ile pierwsza przy druku
> dwustronnym drukuje standardowo 1,2,3,4 (strony po kolei) to druga drukuje
> 1,3,2,5,4 no i zacina się po wydrukowaniu 4 stron (2 kartki).
> Opisze moze dokładniej to drukowanie dwustronne. Wychodzi pierwsza strona,
> zostanie wycofana, nastepnie wychodzi 3 strona, zostaje wycofana i
> wychodzi komplenta kartka ze stronami 1-2 itd.

wyglada, jakby w drugiej drukarce bylo ustawione drukowanie broszury
(booklet). Sprawdz we wlasciwosciach sterownika w okolicach, gdzie sie
wlacza duplex.
Duplex moze byc uzywany w kilku "trybach" - wzdluz krotszego, dluzszego
brzegu albo w trybie "booklet", gdzie wydrukowane kartki sa gotowe do
zlozenia w ksiazke/broszure juz w odpowiedniej kolejnosci

Przy okazji - pytanie o sterowniki raczej nie na te grupe.

Pozdrawiam
Michal