znikaja pliki albo sie psuja

Autor: jarek <pejti_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Mar 2009 - 23:46:52 MET

Witam, wlasnie jestem po formacie. Mialem rozne problemy z kompem i myslalem
ze moze to byc wina wirusa ale teraz podejrzewam ze dysk jest zepsuty. Otoz
chodzi o zdjecia i filmy ale nie wiem czy to przypadek czy tylko te typy sa
podatne na znikania. Problem jest taki ze wczoraj mialem katalog a dzis go
otwieram i jest pusty - mialem w nim zdjecia i szkoda straszenie je stracic
:( Podobnie jest z filmami - albo znikaja albo sa normalnie - maja taka
wielkosc jaka mialy ale nie dzialaja. Nie wiem co to moze byc ale nie chce
wiecej tracic danych :( czy ktos moze wie co to jest?
pozdrawiam