Re: Laptop Asus i podtrzymanie Biosu

Autor: Washi <spam_at_nie.pl>
Data: Mon 23 Mar 2009 - 15:59:18 MET

Użytkownik "news.internetia.pl" <tttpppsss@mail.com> napisał w wiadomości
news:gq5pfe$egh$1@mx1.internetia.pl...
> Witam
> Proszę podpowiedzcie mi czy warto dobierać mu się do bebechów, znajdę tam
> baterię tak jak w stacjonarnym? Może ktoś takiego rozbierał i wie co i
> jak?

Powinna byc bateria tak jak w stacjonarnym. Problem z lapkami jest tego
typu, ze czesto wymontowanie jednej czesci pociaga za soba wymontowanie
kilku innych, ktore te pierwsza przyslaniaja. Wioec jesli nie miales
wczesniej do czynienia z rozbieraniem laptopow to moze udaj sie do serwisu,
zaplacisz 50 PLN i obejdzie sie bez stresow.

Washi

--
Porozmawiajmy o wirtualizacji
-> http://www.virtual-it.pl/