Re: partycja serwisowa jak to zbootowac gdy nie ma loadera!

Autor: Olek <olo_at_usuntodigitalline.eu>
Data: Sun 22 Mar 2009 - 14:03:39 MET

jasio wrote:
> Witam!
>
> Mam ibm/lenovo r60e.
> Zagubiłem do niego plyty instalacyjne z systemem.
> Mam oryginalny dysk twardy, na ktorym mam partycje systemowa z recovery
> systemu. Rzecz w tym, ze w wyniku roznych moich działań - instalacja
> roznych bootloaderów - nie jest mozliwe dostanie sie przy starcie do tej
> partycji.
> Widac ja jedynie w systemie w "zarzadzaniu dyskami". Tak jak napisalem
> nie sposob z niej jednak zbootowac. Chce sie tam jakos dostac, bo system
> mi juz powoli siada. Czy ktos ma pomysl jak to zrobic?

> [...]

wypal na płytkę i odpal:

http://gparted.sourceforge.net/

nie wiem czy to pomoże - w każdym razie ostrożnie z opcjami... program
imho bardzo dobry do wszelkich operacji na partycjach - i w pyte
stabilny, czego nie można powiedzieć o np. partition magicu, który
potrafił mi się wywalić w połowie resize'a partycji (SUX)....

pozdry