Re: Walnięta pamięć?

Autor: Madoniowie <madoniowie.kasuj_at_wytnij.go2.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 16:24:02 MET

Użytkownik *Tomaszek* w wiadomości o kryptonimie
"gq0310$dep$3@atlantis.news.neostrada.pl" napisał:

> Pamięci różnych producentów raczej się nie miesza tzn. nie wkłada do
> jednej płyty. Ja wiem, że sprzedawcy z Allegro twierdzą co innego;)
> ale naprawdę się tego nie robi.

Ale to akurat bez znaczenia, bo sama nowa pamięć również nie działa. I skąd
Ci do głowy przyszło Allegro? ;-)

> Robiłeś reset biosa po włożeniu nowej pamięci?

Nie robiłem. Ale to też bez znaczenia, bo w biosie nie ma żadnych ustawień
dotyczących pamięci. Poza tym po włożeniu pamięci do biosa się wejść nie da,
bo komp nie startuje. Włącza sie na 2-3 sekundy, po czym się resetuje. I tak
w koło.

> Masz pewność, że nowa pamięć jest sprawna ( była testowana na innym
> komputerze? )

Nie mam. Nie mam ani jak, ani gdzie sprawdzić.

--
Pozdrawiam,
Przemek