Re: Bardzo dziwny problem z uruchamianiem kompa :(

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 15:23:38 MET

>GIGABYTE GA-EP45-UD3R

Ja mam co prawda GA-EP35 ale w tej płycie obsługa slotów PCI to chyba jakieś
nieporozumienie. 1 slot na dole nie widzi żadnego kontrolera USB i chyba w
ogóle jest jakby go nie było. W kolejnych próbowałem wstawić Soundblaster
Audigy ale podczas grania czasami nie wiadomo czemu zajętość jednego rdzenia
skacze na pewien stały procent ok 20% i dźwięk i ruchy myszą są przerywane.
Po wyjęciu Audigy już 2 miesiące działam bez żadnych problemów na
zintegrowanej. O dziwo ten efekt raz wystąpił podczas grania w Far Cry 2 i
znikł po resecie. Drugi raz wystąpił samoistnie na pulpicie. Zawsze coś
wtedy zajmowało jeden rdzeń (równo podniesiona kreska na 20%) przez IRQ
requests i nie szło pracować bo cięło strasznie.