Re: Zakup mini notebooka

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 00:15:40 MET

** K <kurt76@nospam.gazeta.pl> wrote:

> kultura osobista nie pozwala mi tego skomentowac inaczej, wiec napisze:
> uprawiasz demagogie, bo sam dobrze wiesz, ze mijasz sie z prawda.

Po prostu idź do kogoś kto takie coś posiada i zobacz ile się uruchamia. I w
którym miejscu się mijam z prawdą? Że 4GiB storage to jest za mało? System
zajmie Ci jakieś 2Gib, plik wymiany ok. 1GiB - zostanie Ci całe 1GiB na wolne
ruchy. Plik hibernacji po prostu się nie mieści... Ale jak rozumiem hibernacja
to zbytek?

> baza celerona 900 jest architektura P3 zgoda, tak jak baza golfa V jest golf
> I, ale czego to dowodzi?

> xp uruchamia sie na 900 ponizej minuty.

No, a mi się S10 z hiberacji podnosi 15 sek...

Poza tym to zależy od tego co rozumiesz przez "uruchamia się" - jeżeli chodzi
Ci o moment wyświetlenia ekranu logowania to ok, jeżeli chodzi Ci o moment po
zalogowaniu w którym daje się normalnie pracować do dolicz drugie tyle.