Walnięta pamięć?

Autor: Madoniowie <madoniowie.kasuj_at_wytnij.go2.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 19:15:57 MET

Witam.

Mam w kompie 1GB RAM: 2x512MB Aeneon (chyba w dualu). Było mi mało i
dokupiłem drugie tyle, ale Qimonda. Niestety po zamontowaniu komp przestał
startować. W żadnej kombinacji nie rusza, tylko się nieustannie przeładowuje
co kilka sekund. Same nowe też nie działają. Na starych znów ruszyło. Czy to
oznacza, że ta pamięć jest walnięta, czy może nie nadaje się do mojego kompa
(podobno są do duala OK)?

Dane:
Płyta MS-7204
Pamięć stara: 1Rx8 PC2-4200U -444 -11
Pamięć nowa: 1Rx8 PC2-4200U -444 -12 -D0
Zdjęcie kostek obok siebie: http://dag-pol.republika.pl/inne/pamiec.jpg

Jestem raczej laikiem i proszę o pomoc

--
Pozdrawiam,