Re: HP NC6000 nagrzewa się w okolicy portów USB

Autor: ak <andrzej.kloczko.xxx_at_wp.xxx.pl>
Data: Wed 18 Mar 2009 - 23:19:16 MET

Alenson pisze:
> Witam,
>
> Mam problem z HP NC6000 i nie potrafię sobie poradzić mi znanymi
> metodami. W miejscu, w którym znajduje się dysk twardy, komputer
> nagrzewa się znacznie ponad normę - dysk twardy nie jest problemem,
> ciepło generuje jakiś układ pod nim. Gdy laptop jest wyłączony, ale jego
> bateria jest naładowana i włożona - wysoka temperatura również się
> pojawia. Nagrzewa się zarówno pod Ubuntu jak i pod Windows XP SP3, więc
> jest to problem sprzętowy. Starałem się znaleźć jakieś informacje o
> układzie płyty głównej, ale bez powodzenia.

> [...]

Możesz sprawdzić porty czy przypadkiem nie ma zwarcia w środku gniazda
USB Np wygięty styk zasilania --skrajny prawy.
U mnie podobne objawy wystąpiły w wyniku uszkodzenia gniazda, HP9420
grzał sie niemiłosiernie. Przez brutalne wciskanie wtyczki powyginały
sie styki w gnieździe USB. USB pracował poprawnie przez jakiś czas
dopiero pod koniec zdechł. Po wymianie gniazda problemy zniknęły.
Kosztowało ok 150zł
  Andrzej