Re: Zakup mini notebooka

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 18 Mar 2009 - 18:03:14 MET

Osobnik posiadający mail cicior@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
> z netbookiem i teoretyzuje mocno albo demonizuje niska wydajność.
>
> Zalety najpopularniejszej w tej chwili platformy czyli atoma 1,6 to
> małe wymiary, niska waga i całkiem pryzwoita wydajność.
>
> Jeśli mogę coś podpowiedzieć to nie bierz niczego co ma mniej niż 10"
> bo ma klawiaturę o zbyt małych klawiszach i ew. praca w wordzie jest
> męcząca, ekran 10" też ma swe zalety. Liderem w czasie pracy na
> bateriach jest mały samsung o ile pamiętam do 7 godzin a dodatkowo
> jest sprzedawany z kartą HSDPA w zestawie inne nie mają na nie nawet

a inne maja jaka karte?
W czym HSDPA jest lepsza?

> Asusy pracują do 5 godzin na bateriach to fajny wynik, do wiekszości z
> nich możesz włożyc zamiast gigowej 2 gigową pamięć.

rozbudowa na 99% nie bedzie wchodziła w gre.

> Minusy ? jeśli faktycznie jako jedyny komputer to brak napedu DVD może
> okazać się utrudnieniem i szybko dokupisz zewnetrzny, koszt ok 250
> zeta.

do podanych przeze mnie zastosowan naped i tak nie bedzie pewnie jakos
specjalnie potrzebny. A jak bede chciał obejrzec jakis film w drodze -
zawsze jest PEN USB i divxy.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin