Re: Zakup mini notebooka

Autor: PSYLO <psylo.WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Mar 2009 - 14:43:48 MET

Budzik pisze:
> Ktos tu napisał, ze to jest predkoscia porównywalne do Celka900.
> Jak to wypada w praktyce przy takich zastosowaniach o jakich napisałem
> pwoyzej? Bedzie chodzic ok, czy co chwila bede sie wsciekał, dlaczgo tak
> wolno?

Oczywiście, że będzie chodzić bardzo dobrze. Ci, którzy się rozprawiają
nad słabą wydajnością netbooków z Atomem powinni wreszcie popracować na
jednym z nich, bo takie czcze gadanie niewiele wnosi... Sam byłem bardzo
pozytywnie zaskoczony wydajnością Eee 1000H z Atomem 1,6 GHz,
oczekiwałem od niego znacznie mniej.

--
PSYLO