Re: Padnięty Seagate Barracuda

Autor: kezmir <spamno_at_nospam.pl>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 23:24:33 MET

A ja mam ST3500320AS czyli też niby z tej uszkodzonej serii ale jak
wchodze na strone seagate w upgrade firmware to i owszem mam SD15 które
może być uszkodzone ale po następnym kroku jakim jest wpisanie serial
number to już jest komunikat, że dysk nie jest zagrożony i nie trzeba
podejmować żadnej akcji.
Prosze mnie poprawić jeśli sie myle ale jeśli sie nie myle to dobry dysk
kupiłem kilka miesięcy temu w renomowanym wrocławskim sklepie Arest.
Cóż może towar z zachodu :)